//My sweety
I am the OWNER
Touch the image!



Entries About Stuff Link

Hello sweeties.. Thanks for visit my blog. My name is EIMA. Follow me maybe?


Talk Talk!

No harsh word.
And b nice :)

Shoutbox

My Soul

Credits!
Template by: Dinda Novia
Icon by: Applepine
Tutobies by:

Apa?


Hai assalammualaikum. setelah dua hari melepak kad rumah akak kad serdang perdana. now terpaksa balik hostel. yeayyy. fucking bored. malasnyaa lah adoii nak dok hostel wehh. hurmm. next semester kena carik rumah sewa niy. tak kira. nak dok rumah sewa jugak. bwekkk. hahaha. tapi kena ada transpot sendiri lah. nak pau sapo erk? hahahahah. ahh lantaklah. lambat lagi punya ceritaa.

so act buad post niy saje jea suka suka. haha. boringgg. nak balik ipoh :'( rinduu mak. rinduu kiki. rindu suasana kad ipohhhhhhh!!!! hurm.. bilalah nak cuti panjang. syafiq gtau harituu dia nak datang kl bulan 3 niy. lambat lagi :( terpaksalah tahan rindu niy wehhh. sobsob *lap hingus. semalam otp dengan dia lahaiiii rindunya dengar suara dia. melting jap. hahaha. tapi aku niy tengah tengah rinduu tuu dan lagi nak memarah diaa. hihuuu. jyeahh itulah aku. ego kuad. hahakk. act semalam mood tak berapa nak stabil koz mamat yg suka bagi harapan tuu cam mundek. menyampah plak aku. semua pompuan nak bersayang sayang. lantak hg lah. aku dah tak ada rasa pape pun kad hg. dia kate dia taknak selalu chat aku koz takut terfall in love balik. elehhhh. blah lah. ayat yg keluar dari mulut lelaki mcm kau tuu takda makna lah wehh. semua ayat semata'mata :'3 seriuss menyampah plak. huhhh!

aku niy dah kenapa? hahaha. baju tak iron lagi. malehnyaa. k lah stop sampai sini jelah. nanti sambung balik. bye Assalammualaikum.