//My sweety
I am the OWNER
Touch the image!



Entries About Stuff Link

Hello sweeties.. Thanks for visit my blog. My name is EIMA. Follow me maybe?


Talk Talk!

No harsh word.
And b nice :)

Shoutbox

My Soul

Credits!
Template by: Dinda Novia
Icon by: Applepine
Tutobies by:

The memory.



Hai assalammualaikum bloggers. act sejak dua menjak niy mood aku down sangad sangad. tak tahu kenapa. yang aku perasan sejak akhir akhir niy aku ada lah jugak kontek balik dengan ex aku yang sorang niy. dialah satu satunya ex yg masih berkawan dengan aku. yg lain aku dah sumpah mampos cepad dah. kahkah. sejak kontek dia balik niy aku rasa mcm ada perasaan yang aku tak sure apa dia n kekadang bila aku tengok dia text or bercomment or bertweet ngan pompuan lain aku rasa jeless. n ada oneday tuu aku sampai nangis. haha. laka rite? nak kata sayang? aku sayang kad syafiq jee. maybe perasaan syg dulu tuu still ada lagi kod. entah lah. patuh bila dia tak kontek aku rasa rindu sangad. bhahaha. parah niy parah. n satu time tuu aku buad moment sedih'2 tetiba plak dia p comment. kahkah. tersentap jugak jantung niy bab dah lama dia tak tegor aku. ingat kan dah lupa kea apa kea. hikhok. kitorang clash dulu pun sebub aku ex lama aku chat ngn dia cakap bebukan pasal aku. n time tuu memang aku bengang gila n terjadilah perpisahan hahahaha. poyoo. sampai bila bila aku benci kau wahai ex penghasut durjana. ptuihh kad muka hg.

sebelum aku couple dengan syafiq niy adalah jugak dia nak getback balik. tapi aku taknak bab aku takod benda yg sama jadi balik. lagipun dulu aku ego n panas baran sangad. selalu gaduh jee. dia pun sama ego jugak. dia jenis suka ungkit benda lama. tuu pasai aku tak suka. haihh. tapi dah takdir mcm tuu. so terima jelah. skang dia kerja dekat shah alam jugak. dekat jee dengan hostel aku. ada jugak dia ajak jumpa. tapi aku takod. hahak. takod terfeel in love balik. aku taknak buad syafiq menangis dah. cukuplah dulu-dulu tuu aku buad dia nangis. lagi pun aku dah selesa ngn dia n kitorang dah janji lepas habis study niy kitorang nak tunang terus. n after i year insyaallah akan diijab kabulkan. hee. mesti dia sedih lau tahu aku kontek ngn ex aku balik. tapi kitorg just berkawan jee. tak salah kan? SALAH! *suara dari langit. hahaha. 

back too the stowie. yg aku tau sejak dia break up dengan aku memang dia jadi teruk gila. aku dengar pun dari mulud kengkawan aku. sebersalah pun ada. sebab aku kea dia jadi camtuu? ehh lantaklah. dia yg buad keputusan nak jadi gituu. takda kena mgena ngan aku :'3 sekarang tatau lah plak lau dia mcm tuu lagi. perangai tetap sama. sweet n caring gilaa. hahakk. aiyoyo. aku niy dah kenapa? tu jelah kod aku nak post. banyak banyak kang lain plak jadinya. NO! gua nak setia pada satu jee. ILAPYOU muhammad syafiq arshaf <3 gudbye bloggers. ASSALAMMUALAIKUM :)