//My sweety
I am the OWNER
Touch the image!



Entries About Stuff Link

Hello sweeties.. Thanks for visit my blog. My name is EIMA. Follow me maybe?


Talk Talk!

No harsh word.
And b nice :)

Shoutbox

My Soul

Credits!
Template by: Dinda Novia
Icon by: Applepine
Tutobies by:

15/3/2014 (LUMUT WITH LOVE)



Assalammualaikum bakal'bakal jenazah sekalian. hihikk. lama tak update. aii maklum lew student mmg cenggini. hahar. hariniy class habis awal. aku ambik bas rapid balik hostel. taknak aku tunggu lelama kad sana kahkah. balik'balik jea aku tengok rumah bersepah nak mampos. tetibaa hariniy mood rajin aku mendadak. aku p sapu rumah, mop lantai, kemas bilik, basuh baju. last'last pinggang sakit. haa ambik kau! study tadi pun tak sampai sejam sebab takleh duduk lelama. sakitt bak hang :( act tadi ada final exam untuk MPU. and aku memang tak baca apa'apa wehh sebab semalam aku sampai rumah pun pukul 10lebih. mata mmg takleh bukak. so aku teruslah tdoee. bangun jea pagi tuu nak p class mulalah kelam kelibott. adalah hafal sesikit. tapi banyak jugak lah soalan yg aku tak jawap :'( hurmm. hope tak failed. lau tak kena ambik resit paper. mahaiii bodoo nak bayar... banyak duit hg kan? -_-' tapelah. berserah segalanya kepada tuhan. 

niy semua syafiq punya pasal lah niy ajak aku p bercuti dua hari satu malam kad lumut. haharr. k taklah. patudnya nak p next week. aku yg tak menyabor nak p hari jumaat rituu. hihuuuu. niy lah akibatnya. aku niy nama jea duduk perak. mana pernah aku jejak kaki kad lumut tuu. haha. so excited gilaa lah bila syafiq ajak p sana. hohooorrr. niy first time kitorang bercuti berdua. sebelum niy p kl n cameran highland msty mmber'2 dia ada. syiok giloo deh. sampai ada pekerja kad sana tanya kitorang 'honeymoon kea?' hahaha. lawok'lawok. tapi kalau lah jodoh aku dengan dia. aku dah plan dah nak honeymoon kad KRABI or PARIS *the city of love* hihii. insyaallah. if murah rezeki :) syafiq pun okay ja. huwahuwa. kay kitorang sampai lumut harituu hari sabtu pukul 4lebih maybe. sampai'sampai jea terus check-in. lpas mandi apa semua kitorang p jenjalan lumut. beli apa benda ntah yg paket'paket tuu. haharr. yang aku tau tuu sotong. then p pusing'pusing lagi. nak dekat pukul 10 maybe tetiba aku mengantuk gilooo. so kitorg balik lah hotel. balik'balik tuu aku terus tidur. hahar. kesian syafiq. jadi tunggul sorang'sorang. patudnya malam tuu kitorang nak jenjalan lagi. last'last dia jenjalan sowg'2. teciannn dia. bila aku tanya knp tak gerak. dia cakap kesian tgok aku penat sgd. huhiii. then pukul berapa ntah aku tersedar dengar dia mengigau. haha. lawak betul. dah besar pun mengigau cam bebudak. comel jea. hiks hiks.

kitorang tak banyak berjalan pun time tuu. gambar pun tak tangkap. how sad :( tapi syafiq cakap nak p sana lagi. maybe bulan depan or bebila jelah. hooreyyyy. sonoknyaaa. that whole day mmg aku rasa dihargai gila bab apa yg au nak semua dia bagi. tak kiralah mahai kea tak. huhuu. bersyukur sangad dipertemukan dengan lelaki sebaik dia. ALHAMDULILLAH. hope jodoh kita bersama. aminnnn :) DONE!