//My sweety
I am the OWNER
Touch the image!



Entries About Stuff Link

Hello sweeties.. Thanks for visit my blog. My name is EIMA. Follow me maybe?


Talk Talk!

No harsh word.
And b nice :)

Shoutbox

My Soul

Credits!
Template by: Dinda Novia
Icon by: Applepine
Tutobies by:

hip hip hooreyyy.


Assalammualaikum followers n readers :) aku rasa mcm ada orang stalk blog aku niy lah sebab tetiba visitors naik mendadak. apekehe nyaa yop? haha. tapalah. stalk lahh yee sayang :) hariniy mood happy sangad'2 sebab mid term exam anatomy n physiology aku berjalan dengan lancar. berkat doa sebelum exam berhasil. alhamdulillah. dapat'2 jea paper tadi aku terus check soalan. ya allah. happy nya aku sebab semua yang aku baca semalam semua masuk. tersengeh aku cam onggile dlm bilik exam tadi. haha. lantak p orang nak ckp apa. usaha membuahkan hasil rite? heee. mekaseh pada sayang aku tuu sbb selalu suruh aku study. hihii. kekadang aku niy maleh nak study. dia lah yg selalu nasihat n marah *marah manja jea* bhahaha. dah mcm bapak aku plak..  alhamdulillah :) suka sangad'2 niyy. now prepare untuk exam practical english plak esukk. aku taktau langsung apa soalan yg akan keluar sbb lecturer tak pernah ajar. masuk jee class msty dia pasang movie or sembang-2. redha jelah walau apa pun soalan esukk :') kali niy post pendek sikid sebab aku malas nak taip banyak-2 hahaha. jap lagi nak OTP. byebyee. Assalammualaikum :)

*thank you Ya Allah 4 all that you give.