//My sweety
I am the OWNER
Touch the image!



Entries About Stuff Link

Hello sweeties.. Thanks for visit my blog. My name is EIMA. Follow me maybe?


Talk Talk!

No harsh word.
And b nice :)

Shoutbox

My Soul

Credits!
Template by: Dinda Novia
Icon by: Applepine
Tutobies by:

memory part 2 :)



assalammualaikumm :) minggu niy agak menyedihkan bagi aku and menstress kan kepala hotak aku. seperti yang korang tahu. berita pasal MH370 tuu kan? yaa. memang sedih sangad'2. tiap kali aku tidur mesti aku sedekahkan al-fatihah untuk saudara-2 islam kita kad dlm flight tuu. ya allah. sedihnyaaa. kesiannya aku kad isteri kepada pramugara kat dlm pesawat tuu. you're very strong women even u're pregnant. menangis aku dengar rintihan dia kat dalam beritaa. semoga hidup awak dan anak-2 awak bahagia dan diberkati allah SWT. aminnn. al-fatihah :(

stress? sbb apa aku stress? sbb minggu niy berderett mid term exam aku. alahaiii. pening gilaa kepala hotak aku nak revers balik semua yg aku belajar selama 3bulan niyy. ya allah permudahkan urusan dan pembelajaran hamba mu yg hina niy. hurmm. im not ready for exam. why so early? n sekarang niy aku makin malas ke kelas. apa kena dengan aku niyy? astargfirullahalazim. tolong jangan kembali ke perangai lama kau eima. cukuplah kau buang masa selama 5tahun kad sekolah dulu. sekarang niy semua menentukan masa depan kau. kenapa lah.... aiyaaaaa..


forget it. act entry niy aku nak story pasal benda lain. tengok title kan atas tuu. agak-2 apa bermain kat otak korang? heeee. act tetiba teringat kad someone yg pernah ada kat masa silam aku. just teringat balik moment-2 dengan dia. bukannya aku still sayang kea hape kee erkk? tolong mengertiii. hahaha. he my first love but not my first couplee. kitorang lost contact mcm tuu jeee. maybe dlm otak dia memang tak serius dengan akuu. tape.. aku redha jee. or maybe dia tak tahan dengan maki hamun aku? MAYBE. yess. dulu memang aku baran gilaaa. n mulut aku memang terukk gila. maybe sbb tuu. aku tau aku pun banyak salah kat diaa. tapi salah dia lagi banyak. sbb apa? sbb dia bagi harapan dekat pompuan yg selemah aku niy? *cewohh ayat takleh blaa bakhang* hahaa. dulu memang aku bodoh sebab senang sangad rapat dengan orang n senang sangad berharap kad orangg. yaa, sangat'2 bodoh. aku tau aku cuma tempat lepas bosan kau jee. :) dah lama aku tau tapi aku saje abaikan. sebab apa? sbb aku betul'2 sayang kan kau :) but u know what? u never realise it. apa yang ada dlm otak kau just perempuan tuu. dulu lepas last our conversation tuu memang aku benci gila kat kau. mcm'2 aku maki kau. sampai aku aib kan kau kat status aku. kau baca kan? mesti kawan'2 kau bagitau. aku mintak maaf sbb buat mcm tuu. tapi time tuu aku mmg takleh sabar. kau buat aku mcm orang bodoh yg takda perasan. but now aku bersyukur sbb allah pisahkan aku dengan kau. now aku takda apa'2 dendam dahh kat kau. bah kan aku doakan kebahagiaan kau kesihatan kau n if dah kawin, jugak kebahagiaan rumah tangga kau. if kau baca, satu jee nak cakap. maafkan semua salah aku. tolong doakan kebahagiaan aku jugakk. n tolong jgn fikir aku still mcm dulu. tolonglahh :'( aku dah penatt dengar org ckp bukan'2 pasal aku. and terima kasih atas segalanyaa. assalammualaikum capital L.