//My sweety
I am the OWNER
Touch the image!



Entries About Stuff Link

Hello sweeties.. Thanks for visit my blog. My name is EIMA. Follow me maybe?


Talk Talk!

No harsh word.
And b nice :)

Shoutbox

My Soul

Credits!
Template by: Dinda Novia
Icon by: Applepine
Tutobies by:

Menyesal.


heiyooo. assalammualaikum. hariniy pepagi lagi aku dah tulis entry. i'm not going too class today. coz lambat bangun --' bagus jugak aku tak p. sebab membe aku baru text. dia cakap class cancel. mcm pundiakk..  n one more thing. my place takda air lagi --' mcm lahabauu laa siak. serope duduk setinggan --' sakit pulak hatii aku niy. puihhhh *kahak terpelanting. kay. forget it. cer tengok tajuk entry aku tuu. menyesal? what that mean? haha. act aku nak ceritaa time'2 kenakalan aku dulu. rinduu pulak jadi budak jahat. hahaha. yeahh. sapa yg kenal aku time sekolah dulu tahu lah aku mcm mana. aku sedar duluu aku agak sosial. tapi takdalah teruk mana. cuma suka memberontak, lepak tak tentu hala, berkawan dengan org yg tak berjenis, balik lambat, pro sekolah. haha. k niy lawak.

but everything has change when he come too my life. that's why i'm grateful coz have him. yee. dia mmg banyak bagi nasihat dekat aku. banyak sedarkan aku.  mana tak nya. dia kenal aku dari form 1 kot. mmg dia tawu lah perangai aku niy mcm mana. and alhamdulillah. aku bangga dengan diri aku sekarangg. bila d fikir'2 kan balik. aku banyak buang masa sebab buat benda'2 yg tak berfaedah. sampai sekarang aku menyesal. aku menyesal kenal org yg aku pernah kenal duluu. aku tau apa dalam fikiran korang pasal aku. sokayy. pemikiran org. bukannya aku boleh tukarr. kekadang aku maluu bila terserempak dengan korang. sbb aku malu dengan diri aku yg korang pernah kenal duluu. tapi tolong lah jangan buat cerita bukan'2 pasal aku. aku tak teruk sampai ketahap tu lagii. tolong paham n jaga air muka aku sikid. untuk apa korang fitnah aku sampai mcm tuu? tape. aku redhaa jee. sbb aku tau semua yg jadi ada hikmah nyaa. sampai sekarang aku tau masih ada yg buat mulut pasal aku. and disebabkan ituu, syafiq selalu marah kalau aku cakap nak pergi lepak kat tempat'2 yg aku pernah lepak duluu. dia takut orang salah anggap pasal aku lagii. pernah sekali tuu aku keluwaa tak bagitau dia. aku p off phone. dia p call mak akuu. yg mak aku pulak p cakap "bukan eima keluar dengan kamu keaa?" hahaha. lagi menyirap lah syg aku tuu. sanggup dia p cari aku kat merata tempat. nasib baik tak jumpaaa. hahahaa.. act pergi lepak makan jee pun dengan membe aku. ayoyooo. n dekat seminggu jugaklah dia asyik ungkit jee pasal tuu. hahakk.. lawokk'2.

tapi dulu mmg aku banyak buat dosa dengan mak aku. kesiann sangat mak aku time tuu. maafkan eima yee mak :') aku dengar cakap orang yg merosakkan hidup aku daripada dengar cakap mak aku. jahatkan aku? :'( but now i'm  not doing it again. aku tekad nak belajar rajin'2. huhuhu. insyaallah. aku harap aku tak terjeremus kat situasi tuu lagii. aminnn.