//My sweety
I am the OWNER
Touch the image!



Entries About Stuff Link

Hello sweeties.. Thanks for visit my blog. My name is EIMA. Follow me maybe?


Talk Talk!

No harsh word.
And b nice :)

Shoutbox

My Soul

Credits!
Template by: Dinda Novia
Icon by: Applepine
Tutobies by:

No Title.


assalammualaikum :) yeahh. just now aku baru balik dari giant. tadi p beli barang rumah kad giant dengan housemate. banyak jugak aku beli. kahkah. mampos takda duit belanja :( haha. tadi p timbang berat n ukur tinggi. apak makin tinggi aku haha. 170cm. berat plak 57kg. hahahah. gemuk gilaa babinggg -_- no no! kena diet!!! haahaahaa -_-' act hariniy mood agak serabut sebab tadi classmate aku bagitau benda yg memang menyakitkan hati aku. guest what? lect suruh intake kitorang jadi model untuk senior intake july 2013 for kines practical class dorang. n kitorang dipaksa pakai singlet n short pants masa class tuu. kepala hotak hg. pk aku takda maruah kea? senang'2 aku nak tayang body aku dekat orang lain? dah lah intake july 2013 tuu banyak lelaki. aku islam. aku boleh saman kolej tuu kalau korang paksa aku. tengok lah. bodoh betul. senang'2 nak suruh aku dedah aurat. abg aku pun tak pernah tengok aku pakai camtu tau idok? bangang abadi. kalau aku cerita kad syafiq kompem dia mengamuk. tuu pasal aku tak cerita. kahkah. 

my sister told me too write formal letter too the lect. but my housemate said, only unmuslim yg kena buad mcm tuu. don't know lah. my brain stuck already. erghh! all i know, jumaat niy aku maleh p class. down terus mood aku. dah lah subject kines practical aku tak paham apa. lect ajar laju bebenoo. aku niy dah lah bebal sikid. lambat pick-up. kena give time sikid baru paham. ayoyoo. subject kinesology pun sama. hurmm banyak nya masalah. ptptn aku pun ada problem. staf ptptn niy pun bengap tak reti bagitau semua. haduyaiiii. permudahkanlah semuanya ya allah. niy msty balasan aku tak ingat kad dia. hurmmm :'(

and..... i miss my hometown lahh. missyou mummy. my cat's. my bed. and opkos missyouu sayang 'MUHAMMAD SYAFIQ ARSHAF' even baru 3hari tak jumpa. rasa mcm 3tahun bah *bhahahaha mcm tahik* i still remember ur told me when i was going back too KL. 'TAKE CARE UR SELF N JGN LUPA BIY' u know what? i'm crying when i was inside the bas :'( i always make you angry, cheating, scold you. but you're so kind with me. why hah? wuuuu~ thanks coz always be with me. all the harsh word i'm giving too you it's not from my heart. remember this. I will never leave you melainkan kita memang tak ada jodoh. hurmm. sedih pulak bilaa cakap pasal jodoh niy. aku taknak orang lain. nak dia jea :'( hiks hiks. nevermind, allah lebih tahu apa yang terbaik untuk aku. redha jea :'( btw 'HAPPY 1YEAR N 9MONTH ANNIVERSARY this 23/3/2014' iloveyouuu.. assalammualaikum.

ingat lagi tak time niy? awak memalu time saya nak tangkap gambar. haha. tah pape. tamporr kang :P *sian kena bawak beg aku* Missyouuu dear :'(